Ibu hamil perlukan ESP. Kenapa...?

Posted by: Unknown on Wednesday, October 08, 2014 Categories:
Bulan ini kan PROMO ESP...beli 6 percuma 1.... Harga mmg jadi amat murah la....tak rugi beli sbb ESP banyak sangat khasiatnya...

Sempena bu. Jadi saja nak share kebaikan ESP pada ibu-ibu yang tengah hamil ni. Yang dh cuba mesti terasa perubahan kan? Yang belum mencuba masih terfikir-fikir nak cuba ke tak, kat sini saya nak kongsikan.
Memang bila ambil ESP ibu hamil akan rasa BERTENAGA walaupon hamil. Sampai lupa yg diri tengah mengandung pun ada. Buat kerja tak henti. Sakit pinggang pun hilang tau.



Apabila ambil ESP, ibu hamil yang sentiasa lapar tu TERASA KENYANG. Jadi ibu hamil takde la selalu nak mengunyah aje kejenya kan. Kita sering melihat kenaikan berat badan yang mendadak dalam kalangan ibu2 hamil. Hal ini salah satu sebabnya adalah tabiat makan semasa hamil yang tidak dapat dikawal. Mulut sentiasa ingin menjamah makanan. Selera makan terbuka luas. Lihat itu nak makan, lihat ini nak makan. Ada yang kata kalo tak makan akan jadi kempunan... Betul ke...? Benar atau mitos semata-mata?
Pengambilan ESP, membantu PERKEMBANGAN bayi di dalam perut tau. Perkembangan bayi pesat dan sihat In Shaa Allah. Bayi dalam kandungan pun memerlukan protein untuk membantu perkembangan sel badannya. Jadi, ibu perlu ambil makanan yg mengandungi sumber protein yang mencukupi supaya bekakan protein cukup utk badan ibu dan bayi.
Ini yang paling best. Pengambilan ESP semasa hamil, boleh membuatkan kulit bayi  GEBU dan tak der masalah, In Shaa Allah. Serius ramai yg dah cuba bagitau! ESP nie bukan soya biasa. dia soya NON GMO.
ESP nie juga bantu penyerapan vitamin dgn lebih baik. Esp bantu sihatkan sel badan kita. Sel yg sihat dapat menyerap vitamin lain yang diambil ibu hamil itu dengan lebih baik. Kalau sel tak sihat, vitamin ambil masa lebih lama utk diserap dan efektif. Sbb tu saya memang cadangkan ibu hamil wajib ambil ESP. Kenapa ESP shaklee, sebab ESP shaklee nie confirm dah bersih dan selamat. Lepas tu NON GMO soya pula tu. Kalau beli homemade soya pun tak seasli ESP tauu! Bonusnya kulit gebu, anjal, cantik dan gojess!!
Paling best sebab KULIT IBU pula cantik. Suami pulak puji. Memang dah mengandung kan kulit berseri. Makan ESP bertambah la serinya!
Jadi jangan lepaskan peluang memiliki ESP yang hot dan meletop ni yea!

                   
            Testimoni ibu-ibu hamil yang telah consume 
                                       ESP SHAKLEE:



Ok....ini antara khasiat ESP yang akan dinikmati oleh ibu hamil apabila mengamalkan ESP setiap hari secara konsisten.

Sila klik di sini untuk mengetahui cara membancuh ESP dengan cara yang betul bagi mengekalkan kandungan protein dalam ESP.

Sila hubungi Aini untuk mendapatkan ESP 
Dan konsultansi percuma akan diberikan kepada pelanggan-pelanggan Aini.
Whatsapp Aini 013-9213902
PM Fb : Damia Noraini





No comments:

Post a Comment